Oğlu askerde olan maaşı nereden alacak?

Oğlu askere gidenlere maaş ödemeleri başladı.

Oğlu askerde olan maaşı nereden alacak?

Başbakan Erdoğan dün parti grubunda açıklamıştı. Oğlu askerde olan ailelere maaş bağlanacağını duyurmuştu. Uygulama başladı... Ayda 250 lira veriliyor.

Aile ve Sosyal Politikalar Bakanı Fatma Şahin, yeni sistemle ilgili açıklama yaptı. Şahin'in verdiği bilgiye göre muhtaç durumda olan aileler çocukları askerde olduğu müddetçe 250 lira aylık maaş alacak.

NEREYE BAŞVURULACAK?
Ailelerin bunun için sosyal yardımlaşma ve dayanışma vakıflarına başvurmaları yeterli olacak. Şahin, Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın açıkladığı, oğlu askere gittikten sonra maddi sıkıntıya giren ailelere yapılacak yardım çalışmalara ilişkin değerlendirmelerde bulundu.

Oğullarının askere gitmesinden dolayı ailenin sosyal yardıma muhtaç olması durumunda, yardım sistemini devreye sokacaklarını dile getiren Bakan Şahin, "Aylık 250 lirayla çocukları gelene kadar biz sosyal devlet olarak, devletin şefkat eli olarak o ailenin yanında olacağız. Daha önce bu görev yerel yönetimlere verilmiş. Bunlardan bir kısmı bunu yerine getirmiş, bir kısmı getirmemiş. Onların hiçbirine de karışmıyoruz. Eğer yerel yönetimler bu alanda çalışma yapmak istiyorsa yapabilirler" diye konuştu

YORUMLARI GÖR ( 0 )
Okuyucu Yorumları 71 yorum
Ayda 250 TL. kürtlere federasyon aşkına rüşvet mi veriyosun başbakan. Bak Başbakan,TÜRK HALKININ %90' LIK kısmı,yaptığın bu ihaneti istemiyor. ya adam gibi türk halkıyla uzlaşır öle adım atarsın,yada pılını pırtını topla kandile git. Senin yerin KANDİL . Türkiyede artık başbakanlığın,meşru olmaktan çıkmış,gayrimeşru hale gelmiştir. Tıpkı senin esada dediğin gibi,sen artık türk halkının meşrutiyetini kaybetmiş başbakanısın. Şimdi,Önce sınırdan sessizce sen defol git. Yok gitmiyosan İMRALIDA aşığın APO nun yanına konacak ve ömür boyu orada allaha ibadet edeceksin. Hemde PARASIZ.
bu bakanın oglu 15 ay askerlık yapsın bız ona 500 verelım baksın nasıl gecınılıyomuşşşşşşşşşş bakam bu bakan sabahaca rahat uyyabılıyobu
olurmu bakan oğlunun askerde ne işi var garibanlar varken
Zaten vardı yeni bir habermiş gibi veriyonuz arkadaş.Ama sadece fakir olacak ailesi.Zenginimiz bedel verir fakirimiz devlettendir.
Ne kısmetse sadece doğ kökenli askerlerin ailelerine bu para ödeniyor!
Ailesine verilecek parayı askerin kendisine ek maaş olarak verilse daha iyi olur bence
AYNEN KATILIYORUM AILELERE VERENE KADAR İÇERDEKI ASKER OLAN EVLATLARIMIZA VERIN BIZLERDE PARA YOLLAMAYIZ TABIKI.
4109 SAYILI KANUNU 15/08/1941 SAYI 4887 BU BANUNDA ASKER AİLESİNE 1941 YILINDAN BERİ YAPILMAKTADIR BAŞBAKAN NEYİ DEĞİŞTİRMİŞ MERAK EDİYORUM.
milletin kafasını karıştırıp yeni şeyler üretir gibi yapıyor başkanlık için çalışıyor, belki tutar diye
yakında görürsünüz verileceklerde hiçbir geliri olmayacak vs vs vs. kardeşim madem vereceksin bütün askerlere 250tl maaş ver. altından bişi çıkartırlar mutlaka.
senin gibi bir kaşar çıkartırlar
Bu parayı herkese dağıtacağına, evini geçindirirken askere gidenlere, başka geliri olmayan ve çocuğu askere giden fakir ailelere daha tatminkar bir maaş verilsin askerliği süresince.
zaten öyle yapıyo şampiyon ;=
yıllardır zatedn ihtiyaç sahibi insanlar muhtarlıktan ve kaymkamlıktan gerçekten durumu iyi olmayan insanlara askere gidenin eşine ve ya anne baba ya bu para ödeniyordu yeni bir şey değilki milleti kandırmak o kadar kolayki:))
zaten vardı asker ailesine maaş sayın tayyip ısıtıp ısıtıp önümüze kayyor bu millette yutuyor
zaten askeriyenin içinde destek grup komutanlıkları bu parayı ihtiyac sahiplerine veriyordu herkes bunu bilir yalan ey vatandaş bu oyunlara gelip te oyunuzu bunlara heba etmeyin
15/08/1941 tarihli 4887 sayılı resmi gazetenin 4109 kanun/ karar nolu yazıyısında zaten bu yardımın yapılması gerektiğini söylüyor ara sıra yada kanun falan yapacakları zaman resmi gazeteye baksalar daha iyi olur en azından yeni yaptık bu iş bizim işimiz derler....
Kardeş bu kanun'da şu miktarda verilir denmiyor. 50 TL de olabilir 100 TL de veya 500 TL de.. Fakat yeni kanuna göre net 250 TL verilir ibaresi var bilginize.
RESMİ GAZETE SOKAKTA SATILMIYOR İÇİNDE MAGAZİN de YOK
ne büyük para ye ye bitmez. haberin iceriğide ihtiyac sahibi olan aileler 250 tl ile hangi ihtiyac karşılanır beyim
Türkiye'de binlerce maddi durumu zayıf insanımızın oğlunun askerde olduğunu,O küçümsediğin rakamın binlerce kişiye verildiğini hesaplarsann Aylık olarak ne kadar büyük bir rakam çıktığını bulabilirsin!!!! Düşünme özürlümüsün nesin
DOĞRU HRCA HARCA BİTMEZ sanki birşey veriyormuş gibi haber yapıyorlar.Vergilere gelince misli vermeye gelince yok
hiç olmasa dahamı iyi iyi kötü biyere yara olur nasıl bir zihtineyin var senin daha iyisini yapabiliyorsan sen yap şimdiye kadar buda yoktu
OY ALMAK İÇİN YAPILIYOR....ATAMASI YAPILMAYAN ÖĞRETMENLER VAR BUNLAR OKUMUŞ AMA MAAŞLARI YOK ...boşta gezen iişzisler var onlar ne olacak....Askerdekini zaten devlet doyuruyor...Ben ce haksızlık.emeklilerin durumu içler acısı? yani oy oy eminem...yarın oy ver al parayı derler...
bende katılıyorum güzel bir fikir bencede 250 tl para askere maaş verilirse daha iyi olur daha mantıklı
ne güzel fikir nasıl düşünülmüş valla kutlamak gerek hayret edilecek bir durum, zaten vardı iyi fikir olabilmesi için miktara 750 tl eklesin 1000 tl yapsın akp milleti kandırmasın
Arkadaşım bu uygulama zaten yıllardır var. Fakir olan asker ailelerine zaten para veriliyordu. Herkese 250TL verilmiyor ayrıca. Haber başlığına bakıp afferin hükümete diyin diye yapılmış bir haber !
askerine kelle diyen başbakan sıkılmadan seçim yatırımlarına erken başladığına göre kulağına kaçan sinek var galiba.
Halkın tepkisini böyle sindirmeye çalışıyor.. Zaten var olanı yokmuş gibi anlatarak üstelik.. Parayla satın almak denir buna.. Alıştılar milletin malını satıp dağıtmaya.. >Hemde kandırıp.. ABD ile birlikte büyük oyunu oynamak için türk halkını kandırmakla meşgul.. Büyük kürdistan hayali bazı kürt ama esas olarak yahudi ve ABD hayali.. Unutmayalım.. AKP hayali de bu..
bak sen 2002 de ben askerken esim maas alıyodu çok yeni bişey helal
devlet önce, istanbulun göbeginde operasyon yetkisi verdiği polislerin arabama sıktıkları kursunların bedelini ödesin
sosyal yardımlaşma ve dayanışma vakıflarına başvurmaları yeterli olacak. BAŞVURMAYANLAR ALAMAZ MI
bi zahmet başvursunlar artık
Ne müjdesi yaaa? Siz kimi kandırıyorsunuz. Bölünme projesinin önünden çekilsinler diye şehit yakınlarına verilecek olan rüşveti müjde diye veriyorsunuz yaaa. Pes doğrusu. Siz demi Brütüs. Sizdemi? Attığınız başlıklara bakılırsa sizde bu bölünmenin içindesiniz. Ama ne yaparsanız yapınız nafile. Gücünüz TÜRK MİLLETİNİN üstünde değildir ve O YÜCE TÜRK MİLLETİNİN GÜCÜNE GÜCÜNÜZ YETMEYECEKTİR.
OY UĞRUNA BENİM HAYATIMI KABUSA ÇEVİRİP ULUFE DAĞITIYOR.TARİH BUNUN HESABINI SORACAKTIR.YAZIKLAR OLSUN.
valla helal olsun ismi var olabilir ama uygulaması yoktu. tebrikler ama askerin kendine de verilmeli bu maaş. Hem de 500.T.L.Verilmeli..
SGK İÇİN 250 TL ALINIR MUHTAÇ ASKER BAŞVURURSA HATTA KABUL OLURSA 250 TL VERİLİR
Bende herkese veriliyor sandım. İYİ GÜZELDE KARDEŞİM , ZATEN DURUMU OLMAYAN ASKER AİLELERİNE PARA VERİLİYORDU !!! YENİ BİRŞEY DEĞİL BU ! İşiniz gücünüz göz boyamak, oy avcılığı yapmak.
Sadaka kültürü,sadaka zihniyeti!!....Herşeyin parayla satın alınabilineceğine inanmış bir anla yış!......Seçim öncesi belediye başkanları zarflar içinde kapı kapı dolaşıp yardım görüntüsü verilerek fakir fukaranın oylarını alması gibi...Veya ücra köşe bucak köylere beyaz eşya makarna mercimek vs.göndererek milletin onuruna el koymak gibi...Bırakın bu anlayışı değiştirin bu kafayı.Mert olan işsiz halkın gariban evladlarına iş sahası açar onları kurslarla cep harçlıklarıyla sadakaya alıştırmaz!..Emek iş aş ve hayaller son on yıldır erteleniyor bunların ağır vebalini ödeyebilecek misiniz?
bi taraf acizlenen hükümet diyer tarafda vergi nin vergisini alan hükümet alırken kepçe tencere verirken çay kaşığı damla damla....
buna benzer şey eskiden beri vardı zannerdesem.yeni bir uygulama değil.hem olsa neyazar.10 küsür yıldır ikdidarsınız ekonomi rayın da diyorsunuz böyle bir uygula için o zaman geç kalmadınızmı.ha vereceksen iyi bir maaş verde işe yarasın.
sesinizi çıkarmayın diye oy amaçlı rüşvettir
yalanlarına sokymmm 15 ay boyunca askerlik yaptık yaptığım ıcınde pişmanımm.
MHP milletvekili teklif veriyor 1 hafta sonra kendilerine ve yandaşlarına göre ayar çekip utanmadan benim fikrim diye çıkıyo piyasaya.
En azından her askere asgari ücret maaş bağlanmalı .insanların her düzeni bozuluyor .
of of çok büyük para allah razı olsun böyle hükümetten 250 lira bir ailenin yıllık ihtiyaçlarını karşılar evelallah bu ne büyük bi para böyle o kadar parayı nasıl harcayacak bu insanlar kafam almıyo artan parayla gayrimenkul altın dolar falan alsınlar bari bitiremezler çünkü bu büyük parayı !!!!
madem cozum oldu madem hersey yoluna gırcek para vercegınıze askerlıgı kısaltın
vakıflara başvuracaksınız bir adet parti kimliğiile birlikte yoksa alamazsınız yanında 1 kg makarna 1/2 kg pirinç koşun koyunlar koşunnnnnnn
şimdiye kadar neden gündemde değildi?bizce öcalanın gazını alıyolar.şehit aileleri ve asker ailelerinden.milletimiz bu kadarda aptalll....:((((.
Seçim yaklaştı.Şimdiye kadar neden verilmedi.
oy avcılığı.
2009 kanser hastasıyken olum askerdi muracaat ettik neymiş ssk lıymışız ssk zaten o dnemde isgörmezlik parasını bana 498 tl ödüyordu ben bunun 150 tl sini 21 günde bir üniversite hocasına muayene parasını ödüyordum harca harca bitmez bu aile başka ne yiyecek düşünen yok bunlar fasa fiso bunlara inanmayın ve onurunuzuda oy pahasına ayaklar altına almayın dik durun 50 tl kendilerine ihade edin bence
HABERİN ASLINI İYİ OKUYUN OĞLU ASKERE GİDENE DEĞİL OĞLUNU DAĞA ASKER ÖLDÜRMEYE GÖNDERENE YAPILIYOR ESAS KIYAK TERÖRDEN ZARAR GÖREN SİVİL VATANDAŞLARA DİYO ARADA ANLAYAN ANLADI
Diğer Haberler