Otomobil alacaklara uyarı! Elinizi çabuk tutun

Bursa Oto Galericiler Odası Başkanı Hakan Yanık, bu yıl ikinci el otomobil piyasasında ciddi hareketlilik beklediklerini söyledi.

Yanık, araç almak isteyenlerin veya ihtiyacı olan vatandaşların oto kooperatiflerinde (oto-koop) uygun fiyata alabilecekleri araçların mevcut olduğunu vurgulayarak, "Dolar, eurodaki artışlar bize yansımadı. Yansımaması için elimizden gelen gayreti gösteriyoruz. Ticaret olsun, sektör dönsün diye kar marjlarımızı bile aşağı çektik. Şu anda oto kooperatiflerindeki fiyatlar cazip." dedi.

İkinci el otomobilde fırsat zamanı

YORUMLARI GÖR ( 0 )
Okuyucu Yorumları 15 yorum
Az yakan, azcık konforlu ortalama bi araba alayım derseniz 90bin vereceksiniz. Oda şimdilik. Ev fiyatı. 80 yıldır büyük şirketlerin ithal edip montaj yapmış, hükümet ses çıkarmamış. Şimdi diyorlar yerli araba yap. Ama işi verdikleri 5 firma, bugüne kadar ithal montajla bu ülkeye yular takmış firmalar. Bu firmaları kurtarıcı olarak belirlediler. Aselsan,TAI bu ülkenin yerli üretim teknoloji firmaları. 1 milyara ihtiyacı var yeni yatırım için, devlet vermiyor. saray yaptı 3 milyara... her neyse...
Seçimlere kadar eldeki sermayeyi otomobile bağlamak hiç akıl kârı iş değil.
türkiye de araç piyasası özeti, öncelikle oyunun adı papaz kaçtı, papaz da araba 50.000 ₺ araç satıldı, alan alsatçı 51 e sattı, alan alsatçı 52 ye sattı. alan kullanıldı ve ihtiyaçtan 50 ye satıldı. sonra alan alsatçı yine 51 e sattı alan alsatçı 52 ye sattı. en son alan sağını solunu çizdi km yükseldi, 45 e sattı, alan alsatçı 46, sonra alan alsatçı 47 ye sattı. üçkağıtçı alıcı km yi düşürüp geri 49 a sattı, alan 50 ye sattı sonra tekrar olay başa döndü. ,anlayacağınız papaz kime kalırsa ihale ona kalıyor.
elinizde patlayanlarimi kakalayacaksiniz
Galerici arkadaşlar kusura bakmasın ama, Bir arabanın yaşı arttıkça fiyatı düşer. bu fizik kanunu gibidir, 2+2=4. adam sıfırını 58 e almış 5 yıl sonra 70 e satmak ayıptır. piyasada ters ekonomiyi kullanıyorsunuz. aklı selim hiç bir vatandaş bu dönemde risk almaz. satılmadıkça elinizde kalmıycakya fiyatı düşücek.
@food_eng dediğin dolar bazında dogru. Ama TL bazında fiyat ne kadar artarsa artsın TL yerlerde surundugu için zarar yazar.
@food_eng EVET ALMANYA BİZİ KISKANIYOR ÇEKEMİYOR.ALMANYADA 2.EL PİYASASINDA BEDAVA ARAÇLAR VAR.SADECE ÇEKİCİYE YÜKLEME PARASI VE UFAK BİR BAKIM PARASI.O ARAÇLAR BURADA 35-40 BİN TL CİVARINDA.
Milletin cebinde 5 kuruş para yok, dolar almış başını gidiyor, bunlar da hala ölmüş bir insana kalp masajı yaparcasına yok yere pompalama yapıyorlar...
Fiyatlar cazip demiş. Biri şuna en düşük aracın fiyatını söylesin haberi yok galiba.
birinci eli anladık yurt dışı dolar artması euro artması tamam da ya yerli çakallara ne demeli ulan 2. el araba turk lırası olarak satılıyor siz neyin kur farkını koyuyorsunuz sıfır araçtan 2. ele donen ınsanlarıda bu galerici olacak hırsız düzanbazlar yoluyor.Almayın kardeşim almayın toplu tasıma kullanın 5-10 bınlık hurda alın bu hırsızlardan almayın net!!!! Seve seve fıyatları düşürecekler elleri mecbur bız onlara mahkum değiliz onlar bize mahkum çünkü para bnmcebimde... cebimden fazladan 10 bin neden vereyim, almayınkı sunı kur farkı deyıp benı senı dolandırmasınlar ALMAYIN ALMAYIN!!!
2009 model bi arac 170000 bin km de 20 30 bin hasar kaydi var adam 40 binlira fiyat cekiyor lan zaten sifiri 60 bin lira neyin kafasi bu
sıfır araç alıyım dedim aracima 24 bin lira fiyat verdiler 5 ay önce simdi gittim yine 24 lira fiyat verdiler ama sıfır alacağım arabaya 30 bin zam gelmiş vazgeçtim başlarına çalınsın araçın degerinden cok vergi alan hükümetin elinden öpüyorum bide 5 ayda nasıl 30 arttı aynı özellikteki araba Allah yeni nesilin yardımcısı olsun bu gidişle at binecekler
satışlar kıpırdasın diye atmadıkları maval konuşmadıkları yalan kalmadı 2. el piyasasını sabitlemek kendi elinde sanki artik herkes kendi piyasasini kendi galericiliğini yapiyo zaten
yansımamış yalancıyı öpsünler
2. el araba fiyatlarının artmamasına imkan ve ihtimal yokkkkk!!! 1 elde 30 bin rtarsa, müsaade edinde 2. elde de 5 bin artsın?'' Bu ülkede Şahin 15 Doğan 20 bin liraya satılıyorsa fazla bişey konuşmaya gerek yokk!! 2. EL MUTLAKA AMA MUTLAKA ARTACAKTIR..
Diğer Haberler