Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Kurum, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, Diyarbakır Oğlaklı'da tamamlanan konut prohjesiyle ilgili "Umudun ve dayanışmanın en güzel simgelerinden biri oldu" dedi.

Bakan Kurum X üzerinden yaptığı paylaşımda şunları söyledi;

"Oğlaklı’da yeni bir şehir inşa ettik, kardeşlerimizi evlerine kavuşturduk. Diyarbakır Oğlaklı Deprem Konutları; güvenli bir yaşamın, umudun ve dayanışmanın en güzel simgelerinden biri oldu" ifadelerini kullandı.
Oğlaklı’da yeni bir şehir inşa ettik, kardeşlerimizi evlerine kavuşturduk.
— Murat KURUM (@murat_kurum) May 31, 2026
Diyarbakır Oğlaklı Deprem Konutları; güvenli bir yaşamın, umudun ve dayanışmanın en güzel simgelerinden biri oldu. pic.twitter.com/u8B1FOk3Ck




