Apple'dan Türkiye'ye zam kararı!

Apple bugün gerçekleşen lansmanın ardından halihazırda ülkemizde satılmakta olan modellerinin fiyatlarında zam yaptı.

İşte zam sonrası iPhone modellerinin Türkiye'deki yeni satış fiyatları.

İşte yeni fiyatlar

YORUMLARI GÖR ( 0 )
Okuyucu Yorumları 120 yorum
trilyonlukta olsam almam. bu markayı sadece adı çıkmış.hiç kimse kullanmazsa zaten 2000e kdr düşer turkiyede
@aruda001 2.000TL az para mı? Nasıl bir zenginsin, nasıl bir fiyat anlayışın var.. :))))
@aruda001 İyide apple türk firması değilki adam dolarla üretim yapıyor fiyatıda dolarla belirleniyor, adam 1000 dolar fiyat etiketi koymuş halen de 1000 dolar bizim ülkede doların 7 tl olması applen sucumu kur artınca fiyat güncellenecek tabi napsın 300 tlden satıcak ama dolara vurunca 299 dolar yapacak. Sen buna isyan edeceğine benim ülkemin ekonomisini neden düzeltemiyorlar diye sitem etsen daha doğru değilmi. Sorun sadece apple mı?. Olum elektirik ve doğalgaza %15 zam geldiki elektiriğe 6 ay öncede zam gelmişti, e gıdaya zam geliyor? Konuta krediye, giysiye? Bunlar nasıl kafalar
@aruda001 aklı olan almaz..cok zenginsen fiyat sormazsın zaten ama bizim gencler kendileriyle degil telefonlarıyla arabalarıyla ogonmeyi seviyorlar..neden akl yok ondan :)
@aruda001 kaos planı nedir biraz araştır güzel kardeşim madem dediğin gibi olacak boş haber yapmışlar demek ki
@aruda001 gardaş adamın dediği bu fiyatlara göre
almıyorum zaten istersen TR hiç satma
alamıyon mu almıyon mu ikisi farklı şey
Lan bazı embesiller Apple ürünü kullananlar vatan hainidir, kullanmayın vs. gibi aptalca şeyler söylüyor, vay gerizekalılar kullandığınız Youtube, Facebook, Instagram, Whatsapp, Snapchat vb. daha sayamıyorum siz bunlara emin olun bir Iphone' a vereceğiniz tutardan kat kat fazla para kazandırtıyorsunuz bunları kullanarak, gitsek birine desek kapat lan Facebook hesabını, Whatsapp kullanma, Instagram hesabını sil, *silmezler bu * anca saçma sapan şeylere inansınlar...
@altan.aygul biz silsek bize zararı olmazki onlara yine zararı ..yapmamız gereken gerçekten boykot biz onuda beceremiyoruz hem eleştiriyoruz hemde gidip yinede alıyoruz boş mevzu bunlar.. iphone kullanıyorum huawei p20 nin boku olamaz iphone..sadece etiket başka hiçbirşey bir de para tuzağı .. yahudiler nasılda dünyaya pazarladılar ama bize yazık bize.. bir marka yaratamadık dünyada
@altan.aygul Yani şimdi bunları kullanıyoruz diye yaptırım yapmayalımmı. örnek. Abd 5 lira kazanacağına 4 lira kazanaın birazda öyle düşün.
@altan.aygul almıyorum :)) bu elimdeki de patlasın daha ıphone almıyacam evede yasak getiricem ..
alacak olanların sorunu çokta tın
Tüm Yorumları Görmek İçin Tıklayın
Diğer Haberler