Solucan gübresi üretiyor, paraya para demiyor!

Organik tarıma merak sarıp iki yıl önce Amerika’dan 5 bin solucan getirten Aydınlı Adem Karasu, birçok kişinin iğrendiği solucanları ve gübresini satarak bol kazançlı bir ekmek kapısı açtı.

Aydınlı Adem Karasu, birçok kişinin iğrendiği solucanları ve gübresini satarak bol kazançlı bir ekmek kapısı açtı.

Solucan gübresi üretiyor, paraya para demiyor!

Organik tarıma merak sarıp iki yıl önce Amerika’dan 5 bin solucan getirten Aydınlı Adem Karasu, birçok kişinin iğrendiği solucanları ve gübresini satarak bol kazançlı bir ekmek kapısı açtı.

YORUMLARI GÖR ( 0 )
Okuyucu Yorumları 12 yorum
Paraya ne diyor Acaba
alan yok satan çok, herkes damızlık solucan alıyor bakalım ne zaman elde patlayacak
normal türkiyede yetişen solucanlar olmuyor orjinal california solucanı olması lazım ben kendim yetiştiriyorum istersen sizede satabilirim
BENİM YAN ARSADA SOLCAN DOLU TOPLASAM ÇOK ÇIKAR DA İLER LEMEK NASIL OLUR ONU BİLMİYORUM SORUN ORDA ASLA İĞRENMEM ELİMLEDE TUTARIM HEMDE ELDİVENSİZ BALIĞA GÜBRE SOLCANI TAKARKEN İĞRENMİYORUM ONDA NEDEN İĞRENEYİM
@onu64 sevgili kardeşim biraz araştırın herşeye atlamayın hemen oyle tarladan cıkan her solucanla olmaz bu işler bu solucanlr özel 2 inci burda yazılanlara bakmayın yok cok kzanmıs paraya para demiyormus hep hikaye kazanan varmı var tabiki 1000 kişiden 10 tanesi diyeyim size onlarda zaten temelden parası olan insanlar
@onu64 solucancilar hemen olmaz der ama inanma hepsi de batak zaten bu haberler para ile yaptırılıyor para kazanan yok bu iste
Bu amca paraya ne diyor onu merak ettim.
Bİ ara yeşil - mavi yumurta idi noldu çiftlik bank bomm bu işte öyle olacak
@harun_piretorunu hayır bu bireysel bir iş. Kimse kimseden para toplamıyor. Alıyorsun yerin varsa üretiyorsun. Yok öyle yattıgın yerden para yatırıp kar beklemek.
O kadar zekiyizki sen yıllarca toprakta kiyasal kulandır yok solucandı kurttu karıncaydı bıraktırma simdi organık de sorucan gubresi urettır daya mıllete gıtsın daha bu kafayla neler dayarlar bu millete????
@gcan001 Kimse kimseye bişey dayatmıyor.Sen alıp üretiyorsun ve satıyorsun.Bir yerlere iftira atmayı alışkanlık haline getirdiniz. Kimse geçmişte kimseye kimyasal gübre kullanın da demedi.Çiftçi özgürdür. İstedigini yapar. Solucan gübresi teşfik ediliyorsa iyi sonuç vediği içindir.Üstelik bunun hükümetlede alakası yok.Tamamen özel teşebbüs. 2 misli ürün alınıyor.
bu işinde dolandırıcıları türemiş. 20 bin solucan veriyorum diyo 5 bin tane çıkıyor. sayması zor oldugu için kandırıyolar. Yerli solucanla karıştırıyolar.Dikkatli olmak lazım. Ciddi şekilde bunu yapan kazanıyor.youtube da anlatan cok var. Yararı..zararı..nasıl yapılır.. isteyen araştırsın. Ülkeye çok faydalı bişey bu.Devlet teşfik etmeli. Kimyasal gübreden çok daha iyi bu gübre. Çok daha fazla ürün alınıyor.
Diğer Haberler